Terug

Effectieve beurspresentatie

Beurzen zijn dť plaats om in een korte tijd contact te leggen met veel nieuwe potentiŽle klanten.
Het is de kunst om deze beperkte tijd zo efficiŽnt mogelijk te benutten. Het is daarom van het grootste belang om je als bedrijf of organisatie tijdens zo'n evenement zo goed mogelijk te presenteren en het maximaal aantal potentiŽle klanten te bereiken. Hoe herkennen we de passant en de werkelijk geÔnteresseerde toekomstige klant? Hoe spreken we bezoekers aan? Hoe bouwen we een contact op en komen we ook snel ter zake? Welke taakverdeling spreken we af en wat zijn onze doelstellingen voor deze specifieke beurs?
Het blijkt dat teamwork en duidelijke afspraken vooraf tot uitstekende resultaten leiden.
Hoe gaan we om met het vervolg op de beurs; onder andere door het nabellen van de beurscontacten om zo concrete afspraken te maken.

Bestemd voor:
Personen die deelnemen aan beurzen en daar met resultaat contacten willen leggen met potentiŽle klanten.

Doel:
Het benutten van beurzen om in een korte periode veel prospects te bereiken om kort na de beurs afspraken met hen te hebben.

Trainingsonderwerpen:
1. beursdoelstellingen
2. organisatie in en rond de stand
3. productpresentatie
4. kleding en uiterlijk
5. beursgedrag en etiquette
6. contactfase
7. contact leggen en ter zake komen
8. omgaan met onverwachte situaties
9. omgaan met de concurrent
10. herkennen van Ďechteí potentiŽle klanten
11. typologie van beursbezoekers
12. afspraken maken
13. nabellen beurscontacten
14. praktijksituaties

Methode:
Er wordt gewerkt met praktijksituaties, discussies en ondersteunende theorieŽn. De nadruk
ligt op de praktijk in en rond een beursstand. De deelnemers oefenen met diverse situaties.
De video-opnamen maken duidelijk welke vaardigheden de deelnemers verder moeten ontwikkelen.
Zij noteren hun te ontwikkelen vaardigheden op hun Persoonlijk Ontwikkelingsplan.

Trainingsduur:
1 dag.

Ik wil graag meer informatie over deze training. Neem contact met mij op.

Terug | Omhoog